Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

This is where any guests attending the event are announced. Chat about anything to do with the event that does not fit into the other categories

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby Ran-chan on Wed May 28, 2008 10:18 am

heya ^^ didn't actually stay in 65 just came along on friday night and got . with laura, corrina, rob, and some dude called antony who tried to give me ribena :glare:XD i did wander up again on saturday night to steal robs hair straitners but everyone bar three girls i didnt know were at the after party XD
i actually cannot remember much of anyone who i met on friday apart from ppl i already knew...>< AND my friend stole my WKD when i got back to my apartment!
anywho nice to meet whoever i met XD
User avatar
Ran-chan
 
Posts: 294
Joined: Mon Jul 23, 2007 4:56 pm
Location: London

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby weard_freek on Wed May 28, 2008 11:00 am

Ran-chan wrote:heya ^^ didn't actually stay in 65 just came along on friday night and got . with laura, corrina, rob, and some dude called antony who tried to give me ribena :glare:XD i did wander up again on saturday night to steal robs hair straitners but everyone bar three girls i didnt know were at the after party XD
i actually cannot remember much of anyone who i met on friday apart from ppl i already knew...>< AND my friend stole my WKD when i got back to my apartment!
anywho nice to meet whoever i met XD


omg i rember somthing about ribena but i dont rember much as i got realy drunk that night.... what i thought was funnie
Image
User avatar
weard_freek
 
Posts: 34
Joined: Wed May 23, 2007 10:49 pm
Location: under a rock called milton keynes

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby Ran-chan on Wed May 28, 2008 11:07 am

weard_freek wrote:
Ran-chan wrote:heya ^^ didn't actually stay in 65 just came along on friday night and got . with laura, corrina, rob, and some dude called antony who tried to give me ribena :glare:XD i did wander up again on saturday night to steal robs hair straitners but everyone bar three girls i didnt know were at the after party XD
i actually cannot remember much of anyone who i met on friday apart from ppl i already knew...>< AND my friend stole my WKD when i got back to my apartment!
anywho nice to meet whoever i met XD


omg i rember somthing about ribena but i dont rember much as i got realy drunk that night.... what i thought was funnie

yeah Xd when i went out to pick rob up i ran into bel and antony and someone else going to get booze i gave them ten quid and asked them to get me somethign interesting like wkd or smirnoff, they dumped ribena in front of me XD i managed to get the wkd off them later though XD
ah i wasnt to drunk i dont think i got back down to my apartment (haveing swayed down the hallways holding a bottle of vodka XD) got me wks nicked by zhaena, collapsed on the couch and fell alseep after having a random convo with one of the guys in the apartment with me XD i woke up stuck to the leather the next morning>< not nice.... the worst bit was when i woke up at 2am to go to the loo and i was still drunk and couldnt find my way downstairs><XDD
User avatar
Ran-chan
 
Posts: 294
Joined: Mon Jul 23, 2007 4:56 pm
Location: London

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby Chibi_Chan on Wed May 28, 2008 11:42 am

Ran-chan wrote:heya ^^ didn't actually stay in 65 just came along on friday night and got . with laura, corrina, rob, and some dude called antony who tried to give me ribena :glare:XD i did wander up again on saturday night to steal robs hair straitners but everyone bar three girls i didnt know were at the after party XD
i actually cannot remember much of anyone who i met on friday apart from ppl i already knew...>< AND my friend stole my WKD when i got back to my apartment!
anywho nice to meet whoever i met XD


I was proberly one of the girls on the sat night that didn't go to the party, for the first part of the evening i had fallen asleep on the sofa upstairs then spent the rest of it in Kat's room.
Image
User avatar
Chibi_Chan
 
Posts: 47
Joined: Mon Oct 22, 2007 7:22 pm
Location: Norfolk

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby Moozman on Wed May 28, 2008 12:32 pm

Chibi_Chan wrote:
Moozman wrote:Mooz here, i was the idiot in the bear suit...
Msn in the nick

Moozman


Oh yeah congrats on winning in the masqerade, me and em's cheered for you.


Oooh thx ^_^

Moozman
Image
User avatar
Moozman
 
Posts: 1067
Joined: Sun Oct 29, 2006 6:43 pm
Location: BEHIND YOU!! .. no? Hammersmith & Fulham, London

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby Chibi_Chan on Wed May 28, 2008 12:35 pm

hey no prob, it was an awesome cosplay. Must of took a lot of effort to make.
Image
User avatar
Chibi_Chan
 
Posts: 47
Joined: Mon Oct 22, 2007 7:22 pm
Location: Norfolk

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby animefan on Wed May 28, 2008 11:15 pm

Heya it's Ryzy, msn's in profile, XD I was a nut job in 65!
Ryzy-San

Image
User avatar
animefan
 
Posts: 802
Joined: Mon Oct 10, 2005 4:54 pm
Location: London/Norwich, UK

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby shunasassie on Wed May 28, 2008 11:31 pm

Ive put a post up in the october expo, for the next expo, just wondering if people think that its fairer
If I had a tail, I'd be chasing it


Image
User avatar
shunasassie
 
Posts: 715
Joined: Sun Jul 08, 2007 6:32 pm
Location: Bath and North East Somerset United Kingdom

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby Chibi_Chan on Thu May 29, 2008 8:24 am

Hey ryzy and ok bell go check now.
Image
User avatar
Chibi_Chan
 
Posts: 47
Joined: Mon Oct 22, 2007 7:22 pm
Location: Norfolk

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby infamiz on Tue Jun 03, 2008 4:21 pm

I was the black guy lol with the giant pink bear (moozman) and belthar (bureda)
"I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes."
User avatar
infamiz
 
Posts: 29
Joined: Sun Nov 18, 2007 11:36 pm
Location: LONDON (but from the America)

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby sir_auronDX on Tue Jun 03, 2008 5:00 pm

might not want to forget me
sir_auronDX
 
Posts: 1865
Joined: Tue May 16, 2006 4:00 pm

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby infamiz on Tue Jun 03, 2008 5:34 pm

sir_auronDX wrote:might not want to forget me


the dude that raped everyone in guilty gear lol haha i suppose (well i did beat u ONCE) but in street fighter i am king
"I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes."
User avatar
infamiz
 
Posts: 29
Joined: Sun Nov 18, 2007 11:36 pm
Location: LONDON (but from the America)

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby sir_auronDX on Tue Jun 03, 2008 5:45 pm

thats because i wasn't playing my main and also i dont play street fighter at all :lol:
sir_auronDX
 
Posts: 1865
Joined: Tue May 16, 2006 4:00 pm

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby sawluck.s on Tue Jun 03, 2008 5:47 pm

infamiz wrote:
sir_auronDX wrote:might not want to forget me


the dude that raped everyone in guilty gear lol haha i suppose (well i did beat u ONCE) but in street fighter i am king


Your a Ibuki player aswell ain't ye?
Image
SHAMEIMARU!
User avatar
sawluck.s
 
Posts: 1336
Joined: Mon Oct 31, 2005 11:04 pm
Location: Hertfordshire

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby infamiz on Tue Jun 03, 2008 5:56 pm

sawluck.s wrote:
infamiz wrote:
sir_auronDX wrote:might not want to forget me


the dude that raped everyone in guilty gear lol haha i suppose (well i did beat u ONCE) but in street fighter i am king


Your a Ibuki player aswell ain't ye?


yea tat was me lol but the match where i used blanka was jksss lol
"I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes."
User avatar
infamiz
 
Posts: 29
Joined: Sun Nov 18, 2007 11:36 pm
Location: LONDON (but from the America)

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby sawluck.s on Tue Jun 03, 2008 6:13 pm

Ahh that Capcom vs SNK 2 match, you cheapie you!
Image
SHAMEIMARU!
User avatar
sawluck.s
 
Posts: 1336
Joined: Mon Oct 31, 2005 11:04 pm
Location: Hertfordshire

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby infamiz on Tue Jun 03, 2008 6:24 pm

sawluck.s wrote:Ahh that Capcom vs SNK 2 match, you cheapie you!


lol it wasnt my fault those xbox controls where F' D lol next time we'll play on ps2 much easier hahah (damn those huge Sexbox controllers)
"I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes."
User avatar
infamiz
 
Posts: 29
Joined: Sun Nov 18, 2007 11:36 pm
Location: LONDON (but from the America)

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby sawluck.s on Tue Jun 03, 2008 6:42 pm

infamiz wrote:
sawluck.s wrote:Ahh that Capcom vs SNK 2 match, you cheapie you!


lol it wasnt my fault those xbox controls where F' D lol next time we'll play on ps2 much easier hahah (damn those huge Sexbox controllers)


Always blame the controllers :3
Image
SHAMEIMARU!
User avatar
sawluck.s
 
Posts: 1336
Joined: Mon Oct 31, 2005 11:04 pm
Location: Hertfordshire

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby Chibi_Chan on Wed Jun 04, 2008 7:33 am

I never got to play with you guys when i cam around, next time i definatly will. Be prepare cause i'm damm good.
Image
User avatar
Chibi_Chan
 
Posts: 47
Joined: Mon Oct 22, 2007 7:22 pm
Location: Norfolk

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby infamiz on Wed Jun 04, 2008 8:33 am

Chibi_Chan wrote:I never got to play with you guys when i cam around, next time i definatly will. Be prepare cause i'm damm good.


is that a challege =D ill be looking forward to that in oct lol
"I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes."
User avatar
infamiz
 
Posts: 29
Joined: Sun Nov 18, 2007 11:36 pm
Location: LONDON (but from the America)

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby Chibi_Chan on Wed Jun 04, 2008 10:32 am

hmm i believe it is lol, i look forward to it too.
Image
User avatar
Chibi_Chan
 
Posts: 47
Joined: Mon Oct 22, 2007 7:22 pm
Location: Norfolk

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby infamiz on Wed Jun 04, 2008 2:18 pm

Bring it on foo :twisted: lolol
"I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes."
User avatar
infamiz
 
Posts: 29
Joined: Sun Nov 18, 2007 11:36 pm
Location: LONDON (but from the America)

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby sir_auronDX on Wed Jun 04, 2008 5:54 pm

thats not the ONLY GAME YOU PLAYED
*WA-TOO-WHIPPSTCH*
sir_auronDX
 
Posts: 1865
Joined: Tue May 16, 2006 4:00 pm

Re: Simply Apartments. People from 65 and 33 Chat come here.

Postby infamiz on Wed Jun 04, 2008 6:10 pm

i cant rememeber was the tv in 65 HDready ?? or was it just a plasma bring ps3 or sumthin next time / and ill get sum nice fighting games by oct i hope
"I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes."
User avatar
infamiz
 
Posts: 29
Joined: Sun Nov 18, 2007 11:36 pm
Location: LONDON (but from the America)

PreviousNext

Return to GENERAL LONDON MCM EXPO EVENT CHAT - MAY 2008

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest