Pokemon Tournament?

This is the area where you can discuss the various gaming and computer companies who attend the London MCM Expo and their products - remember to visit the main London MCM Expo website for updates - http://www.londonexpo.com

Re: Pokemon Tournament?

Postby Sasuko on Thu Mar 10, 2011 10:36 pm

Raiton_Gian wrote:
Sasuko wrote:Pretty much, I gave up on panpour and I used the Tirtouga I got from a fossil

Also Raiton, I don't need to trade for celebi now, somehow (I dunno why it never worked before) I used my phone are a wireless router and I went onto the GTS on my DS and traded for a Zorua :D

Ah, lol you're lucky xD
Does that mean that I don't get suicune? :( I'm gonna get my brother's DS soon enough so I can get Zorua and Zoruark, and I might use my ar for other things once it's updated. First thing I want to cheat: Zekrom XD

you can still have suicine if you want :) I'm sure my bf with happily trade it you
The ninja Atsu
User avatar
Sasuko
 
Posts: 1256
Joined: Sun May 25, 2008 9:19 am
Location: The village hidden in the leaves...ooh puurdy!

Re: Pokemon Tournament?

Postby Raiton_Gian on Fri Mar 11, 2011 4:34 pm

Ah, cheers. :D
Image
User avatar
Raiton_Gian
 
Posts: 582
Joined: Mon May 03, 2010 12:10 pm
Location: Harrow, London

Re: Pokemon Tournament?

Postby sonicx on Thu Mar 17, 2011 7:42 pm

Sasuko wrote:is there one gonna be happening this year?

cos I reeeeeeeeaaaaaaally wanna take part in one this year....and show off my shiny pokemonz (has 8 pokemonz all shiny liek) :D

Edit: Also if not, I say we should just have pokemon battles anyway :)


only 8 cool . ive got 23 including shiny acient mew . il be at the nec on sat 26th of march for membrilla uk .p.s is there going to be a pokemon card tourment at membrilla uk this month ?
sonicx
 
Posts: 4
Joined: Wed Jan 19, 2011 1:03 pm

Re: Pokemon Tournament?

Postby Sasuko on Thu Mar 17, 2011 9:42 pm

sonicx wrote:
Sasuko wrote:is there one gonna be happening this year?

cos I reeeeeeeeaaaaaaally wanna take part in one this year....and show off my shiny pokemonz (has 8 pokemonz all shiny liek) :D

Edit: Also if not, I say we should just have pokemon battles anyway :)


only 8 cool . ive got 23 including shiny acient mew . il be at the nec on sat 26th of march for membrilla uk .p.s is there going to be a pokemon card tourment at membrilla uk this month ?

I wasn't on about pokemon cards, I was on about pokemon in my soul silver game
The ninja Atsu
User avatar
Sasuko
 
Posts: 1256
Joined: Sun May 25, 2008 9:19 am
Location: The village hidden in the leaves...ooh puurdy!

Re: Pokemon Tournament?

Postby Raiton_Gian on Fri Mar 18, 2011 6:39 pm

^Zomg LOL.
Image
User avatar
Raiton_Gian
 
Posts: 582
Joined: Mon May 03, 2010 12:10 pm
Location: Harrow, London

Re: Pokemon Tournament?

Postby habbo-hampster on Tue Apr 05, 2011 7:00 pm

i think expo needs a pokemon playing area like they have for yugioh
there is something in the air err... not likely
User avatar
habbo-hampster
 
Posts: 140
Joined: Wed Jun 23, 2010 5:15 pm
Location: Somewhere in the Distance of Oxford

Re: Pokemon Tournament?

Postby Yamakaze'd on Thu Apr 28, 2011 10:40 am

A tournie hmmm? I'd be up for this.

Chatot
Venusaur
Gengar
Galvantula
Wailord
Excadrill

Come at me bro.
Oct Expo: Akainu, Toad, Seamus
User avatar
Yamakaze'd
 
Posts: 94
Joined: Sun Jan 24, 2010 1:00 pm

Re: Pokemon Tournament?

Postby Sasuko on Thu Apr 28, 2011 12:11 pm

well we dunno if there will be a tournie, but I'd still be happy to battle you :)

Hitmonchan
Emolga
Zoroark
Serperior
Poliwrath
Volcarona

I think my team could beat yours :P
The ninja Atsu
User avatar
Sasuko
 
Posts: 1256
Joined: Sun May 25, 2008 9:19 am
Location: The village hidden in the leaves...ooh puurdy!

Re: Pokemon Tournament?

Postby Raiton_Gian on Thu Apr 28, 2011 3:10 pm

Sasuko wrote:Zoroark


O.O Zoroark can't take a hit!
Image
User avatar
Raiton_Gian
 
Posts: 582
Joined: Mon May 03, 2010 12:10 pm
Location: Harrow, London

Re: Pokemon Tournament?

Postby Sasuko on Thu Apr 28, 2011 3:59 pm

Raiton_Gian wrote:
Sasuko wrote:Zoroark


O.O Zoroark can't take a hit!

maybe mine can :P
The ninja Atsu
User avatar
Sasuko
 
Posts: 1256
Joined: Sun May 25, 2008 9:19 am
Location: The village hidden in the leaves...ooh puurdy!

Re: Pokemon Tournament?

Postby Yamakaze'd on Sun May 01, 2011 10:38 am

I'd say it's reasonably well balanced. I can tell you now that only one of your guys lacks a counter on my team.

Also, Hitmonchan? Thats something nice and different.
Oct Expo: Akainu, Toad, Seamus
User avatar
Yamakaze'd
 
Posts: 94
Joined: Sun Jan 24, 2010 1:00 pm

Re: Pokemon Tournament?

Postby Sasuko on Sun May 01, 2011 11:00 am

eh whut? o-o;;

also cheers, I was gonna have Mienshao but then again Hitmonchan can have things like thunder punch, and I like mixing up my team's moves so that we can cover any sort of pokemon we may come up against ^_^

and plus 1st gen, old school, ftw
The ninja Atsu
User avatar
Sasuko
 
Posts: 1256
Joined: Sun May 25, 2008 9:19 am
Location: The village hidden in the leaves...ooh puurdy!

Re: Pokemon Tournament?

Postby danniXcore on Wed May 04, 2011 9:27 am

I'll be bringing alone my copy of White ^_^ Would love to battle and trade :D
danniXcore
 
Posts: 7
Joined: Tue Apr 26, 2011 9:12 pm

Re: Pokemon Tournament?

Postby Len on Wed May 04, 2011 10:15 am

I'll bring along Black, or White. Depends how far I get on White before expo, cause I haven't even really started. :3
Image
User avatar
Len
 
Posts: 123
Joined: Tue Apr 06, 2010 1:45 pm

Re: Pokemon Tournament?

Postby habbo-hampster on Wed May 04, 2011 11:29 am

ill be bringing black
there is something in the air err... not likely
User avatar
habbo-hampster
 
Posts: 140
Joined: Wed Jun 23, 2010 5:15 pm
Location: Somewhere in the Distance of Oxford

Re: Pokemon Tournament?

Postby ChikoritaChii on Tue May 24, 2011 11:50 am

yay! Is there a torney? I want in! ^_^
ChikoritaChii
 
Posts: 2
Joined: Fri May 20, 2011 12:28 pm

Re: Pokemon Tournament?

Postby Sasuko on Thu May 26, 2011 7:00 pm

not sure, I hope so D:
The ninja Atsu
User avatar
Sasuko
 
Posts: 1256
Joined: Sun May 25, 2008 9:19 am
Location: The village hidden in the leaves...ooh puurdy!

Previous

Return to GAMES @ EXPO

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest